Øverst i den sorte bjælke i EasyMe finder du en konvolut - og bag den gemmer der sig en indbakke, hvor du kan finde de fleste beskedder, som systemet sender dig:

Hvad kommer i indbakken?

Nogle beskedder lander af sig selv i indbakken og andre er du selv herre over:

  • For at få besked om salg af produkter, bookinger i kalendere etc, så skal du ind på den enkelte "dims" og vælge, at f.eks. bookinger i din kalender skal kaste en besked i indbakken.
  • Beskedder fra systemet - fejl og nyheder - lander af sig selv i indbakken - det kan slet ikke vælges fra.
  • Visse beskedder er kun synlige for ejeren af EasyMe-kontoen - f.eks. dagens automatiske hævninger i EasyMe Betaling.
  • Der kommer hele tiden nye beskedder til, men i skrivende stund lander f.eks. også disse i indbakken: Nye sikre mails fra klienter samt nye henvisninger og korrespondancer fra MedCom.

I stedet for, at du hele tiden skal ind og holde øje med, hvad der lander i bakken, så kan du på fanen "notifikationer" gå ind og sætte flueben ved de kategorier af beskedder, du gerne vil have direkte besked om, enten på e-mail og/eller SMS (bemærk, at du selv betaler for SMSerne, og for at du kan modtage dem skal du have tastet et mobilnummer på din profilside).

Hvem ser hvad i indbakken?

Som nævnt er der enkelte beskedder, som kun er synlige for ejeren af EasyMe-kontoen, men ellers kan de fleste beskedder ses af alle.

Derudover er der lidt forskel på, hvordan beskedder bliver delt ud, alt efter dit abonnement:

  • Klinik: Ting, som er "ejet" af en enkelt medarbejder (kalendere, arrangementer, klippekort og abonnementer) sender kun notifikationer til ejeren. Ganske enkelt for at man ikke drukner i alle de andres beskedder.
  • Etableret: Alle får alle notifikationer med den ene undtagelse, at hvis en kalender har en ejer, så er det kun ejeren der får beskedder derfra.
  • Nystartet: Alle får alle beskedder.

Fandt du dit svar?