Fra november 2020 er vi begyndt at omlægge måden du logger ind i EasyMe på.

Det gælder altså ikke for dig, der er kunde hos EasyMe, men for dig, som har købt noget HOS nogen, som bruger EasyMe til at drive butikken.

I stedet for at huske på, om du nu er logget på med Facebook, Google eller almindelig e-mail, og hvad din kode nu iøvrigt lige var, så går vi over til "éngangs-pin-koder".

Du taster bare din e-mail og så sender vi dig en éngangskode på e-mail eller SMS (hvis vi har dit nummer):

Så taster du koden ind, og så er du logget på "for evigt" - eller i hvert fald indtil du aktivt logger af igen:

Nu kan du klikke på dit navn øverst og se, hvad du har købt hos den EasyMe-konto du er logget på hos, og når du booker eller køber noget nyt, så ved vi, det er dig, og du slipper for taste navn og e-mail hver gang:

Du kan også aflyse dine tider (hvis din behandler tillader det), opdatere dine betalingskort på abonnementer, se status på dine klippekort og flere andre ting.

Til dig med børn (eller jer, der deler e-mail)

Hvis I er flere i husstanden der deler e-mail, eller nogle af jer slet ikke har en e-mail, så bed din behandler om at få jer registreret med CPR-nummer i systemet - så kan du nemlig bruge det til at logge på med, og så sender vi koden til jeres ene e-mail (eller mobil)

Fandt du dit svar?