Hvis du ikke længere skal bruge din konto EasyMe konto, skal du selv lukke den ned igen.
Det er nemt og hurtigt klaret, dog er der et par ting, som du skal være opmærksom på, inden du lukker din konto.

Når kontoen lukkes ned, så slettes alle data i EasyMe, og det vil derfor ikke være muligt at tilgå informationerne igen.
Derfor skal du være opmærksom på at få trukket dine oplysninger ud af EasyMe, inden du lukker kontoen ned.

Vigtige ting at gemme, inden du lukker kontoen kan ex. være

  • Fakturaer fra EasyMe for betaling af dit abonnement.
    Disse finder du ved at klikke på dit navn øverst på siden, dernæst vælge konto og fanen faktura

  • Fakturaer udstedt til dine klienter.
    Her kan du nemt lave et samlet udtræk af dine fakturaer på fanen "Download" i faktura modulet. Har du haft EasyMe koblet sammen med Dinero eller e-conomic, så ligger alle dine fakturaer allerede i dit regnskab.

  • Klientinformationer og journaldata.
    Du kan selv downloade en csv-fil på dine klienter.
    Dette gøres på fanen segmenter i klientmodulet.
    Har du også journaldata, som du skal have med, så skal du skrive til EasyMe support og bede dem udlæse en fil til dig.

  • Filer i mediearkivet
    Disse kan du downloade ved at klikke på indstillinger, mediearkiv/alle filer og dernæst benytte download knappen ud for de filer, som du har brug for at downloade.

Når du har gemt de informationer, som du har brug for, så er du klar til at lukke kontoen.

Dette gør du ved at klikke på dit navn øverst på siden, dernæst vælge konto og fanen luk konto.

Da dit abonnement er bagudbetalt vil du, ved lukning af kontoen, blive opkrævet for indeværende abonnementsperiode (30 dage) samt evt. mérforbrug.

Fandt du dit svar?