Vi når aldrig at for kommunikeret alle de små ting der løbende kommer til i EasyMe, så her fra november 2018 prøver vi i stedet at vedligeholde en liste.

Så kan du altid lige checke ind og se, om der er noget, du er gået glip af.

December

  • 18. december: Åbne "vinduer" i kalenderen kan nu gentages med et valgfrit antal ugers mellemrum og på valgfrie ugedage.
  • 12. december: Ratebetalinger kan nu lade rater falde på bestemte datoer i stedet for kun et antal dage efter sidste betaling. Den oplagte måde at implementere "depositum nu, og restbeløbet på en bestemt dato"

November

  • 29. november: Når man handler med klippekort ser man nu en status ala "Du har brugt 4 af 10 klip" efter booking.
  • 24. november: Vi tvangsfodrer nu alle med den nye salgsdialog, som blev lanceret tidligere på måneden. Du burde nu se den nye dialog, uanset om du efterspørger den gamle :)
  • 23. november: Den store dag er oprunden, og du kan fra i dag sælge dine online kurser på abonnementform. Det konfigureres ved, at du på abonnementet vælger, at abonnementet kræver login, og så kan du tilknytte de kurser du ønsker.
  • 23. november: Du har nu mulighed for at lade klienter selv afmelde et abonnement.
  • 22. november: For Dinero- og e-conomic-brugere: Når du markerer en faktura som betalt i EasyMe kan du selv sætte bogføringsdatoen, som bliver sendt med ind i dit regnskabsprogram.
  • 22. november: Automatikken har gnavet sig dybere ind i online kurser. Nu kan du sætte tags på folk når de når et bestemt trin i et kursus, og du kan lave særlige trin, som ikke gør andet end at tagge folk. Det sidste kunne være relevant, hvis du vil segmentere folk efter hvor langt de er kommet og/eller sparke gang i sideløbende eller efterfølgende e-mail-kampagner.
  • 21. november: Reel tilgangs-statistik på trin i dine online kurser. Vi har samlet data ind siden april, og kan nu vise præcis hvor mange af dine kursister der rent faktisk se dit indhold. Du finder statistikken inde på "Aktivitet"-fanen på dine kurser.
  • 20. november: Du kan nu bruge individuelle web- og e-mail-skabeloner på de enkelte online kurser. Hvert kursus kan altså have helt sit eget look'n'feel.
  • 19. november: Fri sortering af trin i online kurser. Vi gør op med den alfabetiske sortering af trin, som udkommer samme dag - du kan du trække dem rundt lige i den rækkefølge du ønsker. Desuden er listen grupperet per dag, og viser eksempel-datoer for udgivelse hvis man købte kurset i dag.
  • 19. november: Trin i online kurser kan nu sættes OFFLINE, hvilket betyder, at ingen får tildelt trinnet før du rykker det ONLINE. Ganske nyttigt mens du arbejder på et nyt trin, som ikke skal ryge afsted ved et uheld.
  • 19. november: Oversigten over online kurser viser nu samlet antal salg for hvert kursus.
  • 13. november: Det er nu muligt at sætte eksplicit regnskabsår på e-conomic-integrationen. Dette er relevant, hvis du kører med forskudt regnskabsår, da normalen bare er at bruge indeværende år.
  • 11. november: Du kan nu sætte tags på folk, når de afgiver e-mail-samtykke - brugbart i forbindelse med folk, som siger ja-tak til nyhedsbreve når det handler hos dig. Ikke mindst, hvis du har et tag, som smider dem videre til en anden e-mail-udbyder.
  • 10. november: Det er nu muligt at markere en ubetalt faktura som betalt direkte i bookingen i kalenderen, ligesom det er muligt at markere en faktura betalt med det samme du opretter den. Er du integreret til Dinero eller e-conomic kan du i deres konfiguration (indstillinger/faktura) selv oprette de betalingsmuligheder du vil kunne bruge til markering, samt koble dem op på de konti i dit regnskabsprogram, som du gerne vil have bogført til. Mægtig brugbart, hvis du har flere muligheder på klinikken (kontant, kort, mobilepay etc)
  • 10. november: Efter mange ugers lukket test har vi åbnet integrationen til e-conomic for alle.
  • 8.november: Du kan nu se tidspunktet, hvor et tag er tilføjet en bruger inde i tag-oversigten.
  • 5. november: Vi har rullet vores nye salgsdialog ud på alle sites i dag. Du har automatisk fået dialogen, hvis du bruger vores Wordpress-plugin, hvis du sælger direkte fra EasyMe, eller bruger de direkte produktlinks uden integration. Har du manuelt brugt integrationskoden skal du lige hive den reviderede udgave inde fra dine indstillinger for at få den nye dialog på din side.
  • 5. november: I fakturamodulet kan du nu tilføje linjer direkte fra ydelsesmodulet. Du kan stadig tilføje helt almindelige "fri form"-linjer som du altid har kunnet.
  • 4. november: På e-mail-trin i online kurser er det nu muligt at tagge folk, når de klikker på links tilbage til kurset eller det enkelte trin.
  • 1. november: Alle moduler (undtagen arrangementer) har nu en "hop til klient-knap inde fra deltager-informationen. Desuden kan man nu kun ændre i folks navn og e-mail direkte på klienten, så der ikke længere er forvirring om, hvor det slår igennem fra.
Fandt du dit svar?