Her kan du følge med i de løbende forbedringer af EasyMe (en tradition, vi fik pustet liv i sidste år)

April

  • 13. april: En kalender kan nu have flere links, og hvert link kan konfigureres til at begrænse sig til udvalgte ydelser i kalenderen.
  • 11. april: Nu kan du se alle fakturaer i EasyMe, også selv om du har outsourcet dem til Dinero eller e-conomic. Desuden kan du gensende manuelt udstedte fakturaer, også uanset hvor de bliver håndteret.
  • 5. april: Du kan nu markere, at en ufaktureret booking ikke skal fremstå som ufaktureret (hvis du har givet en gratis behandling eller lign.) Det foregår på betalings-fanen af bookingen.

Marts

  • 19. marts: "Samle-fakturaer" - nu kan du samle flere kalenderbookinger på samme faktura i stedet for at der skal udstedes en enkelt per booking.
  • 6. marts: Du kan selv ændre starttidspunktet for et køb på et online kursus, hvis du er kommet til at lukke folk ind for tidligt/sent.

Februar

  • 28. februar: Du kan bruge automatik/tags på klippekort.
  • 28. februar: Du kan søge i arrangementer.
  • 28. februar: Du kan bruge ratebetalinger på ydelser.
  • 28. februar: Du kan nu kopiere ydelser.
  • 19. februar: Vi har integreret Mail-tester i EasyMe, så du kan lave automatisk spam-test af de mails du sender fra mailmotoren.
  • 18. februar: Vi har omdøbt "EasyMe-login" til bare at være almindeligt "e-mail-login", hvilket forhåbentlig letter login-processen hos dine klienter.

Januar

  • 28. januar: Nu kan enkelte mails i en mail-serie sættes på pause.
  • 26. januar: Pre-headers i mailmotor understøtter nu placeholders for klient-navn, fornavn etc. på samme måde som brødtekst og emneord allerede gør.
  • 17. januar: MailMotor kan nu vise dig antal salg og aktuel omsætning for hver e-mail du har sendt. Du får tal både for enkelt-mails, serier samt enkelte mails indeni en serie
  • 17. januar: Mailserier kan nu begrænses til at sende på bestemte ugedage og i bestemte tidsrum på dagen.
  • 17. januar: MailMotor understøtter nu pre-headers i både enkelt-mails og serier.
  • 7. januar: Hvis en klient har brugt et forkert login ved køb (eller bare vil skifte), kan du nu selv nulstille login for køb, der kræver login.
  • 2. januar: Tracking til både Facebook og Google Analytics registrerer nu det fulde beløb, hvis der handles via ratebetalinger. Tidligere blev kun den aktuelle rate tracket som et salg.
Fandt du dit svar?