På "Nystartet" er din konto forbrugsafregnet - du betaler per booking/salg du laver i systemet. Der er 20 stk. med i pakken, og derefter betaler du en flad femmer per salg.

Der er dog en del ting i EasyMe som er piv-gratis, så her får du lige et overblik over, "hvad der tæller", og hvad der ikke gør.

Det tæller for et salg hver gang der:

  • Bliver lavet en booking i din kalender (uanset om det er din klient eller dig selv, der laver den).
  • Bliver solgt en plads på et arrangement
  • Bliver solgt et online kursus
  • Bliver trukket et abonnement eller lavet en ratebetaling
  • Bliver brugt et klippekort

Du betaler ikke noget hver gang:

  • Der bliver solgt et klippekort
  • Der bliver solgt et abonnement eller noget på ratebetaling
  • Du sender et nyhedsbrev eller en e-mail-serie (op til 2.000 e-mails om måneden - herefter én øre per e-mail)
  • Du udsteder en faktura

Hvis det går rigtig godt i forretningen, og du har mere end 80 bookinger/salg om måneden, bør du låse dig fast på en pakke, der ikke er forbrugsafregnet ("Etableret" eller "Klinik")

Hvis du har tilkøbt andre moduler (se oversigten på din konto) bliver de afregnet særskilt, uanset hvilken pakke du har.

Fandt du dit svar?