Hvis du er en del af en "Klinik"-løsning, hvor I er flere der indberetter på forskellige ydernumre, så er opsætningen en anelse anderledes end normalt.

Du skal stadig starte med at logge ind på d-service hos Danmark og vælge, at du vil bruge EasyMe som IT-leverandør.

Når det er på plads gør du som følger:

  • Klik på dit navn øverst, vælg "profil".
  • Sig "ja" til at du har en aftale med Danmark, og vælg din profession (hvis din profession ikke er på listen, så hiv fat i os på support@easyme.biz)
  • Gennemgå dine ydelser og få sat dit ydernummer på dine ydelser (spørg evt. din lokale administrator, hvis du ikke selv har adgang til modulet "ydelser").
  • Til sidst skriver du lige til os og siger, at du er klar til at indberette - så åbner vi for indberetningen på dine vegne.

For at vi så kan indberette dine klienters aftaler kræver det, at du har indtastet CPR-nummer på den enkelte klient, samt at du har valgt, at vedkommende er Danmark-medlem.

Vi indberetter hver morgen/formiddag, og du kan altid følge med på den enkelte klient, hvad der er blevet indberettet.

Fandt du dit svar?